woensdag 16 juli 2008

Tante Es en tante Sjak

Tante Es roept voor de show in het voorbij gaan:
" oh nou zie ik, je bent Javaans!"
Tja, ik moest ook in klederdracht komen en ik had niet mijn rode klompjes mee, dus ben ik door Cultuurstudies aangekleed in het javaans: sarong om, sjaal om de schouders, orchidee in het haar, armbandjes, ringetjes.

Ik begin al wat meer te bonden met de dames. Hoe meer ik gewoon recht voor z'n raap dingen eruit gooi, hoe meer ze me waarderen. Ik had nl nogal de neiging om heel lief, bescheiden en zachtjes te praten. Niet doen dus, gewoon keihard net als zij.
En zeggen dat ze mooi zijn, dan komen ze allemaal even poseren voor de camera.

De show is cool. Dino een nederlands/curacaose standupper en Jan een maroctandupper doen ook mee. Paramaribo lacht zo lekker. Echt jonge, die lachsalvo's gaan plafonden (plafonds?) hoog.

1 opmerking:

Lzl zei

Goed zo sjakkie, gewoon jezelf zijn! je bent op je leukst als je flapt:-)