vrijdag 11 juli 2008

NETWERKEN!!!

Ik dacht da'k er niks van kon, netwerken, maar het gaat me hier aardig goed af.
Binnen vijf dagen heb ik al zoveel afspraken en telefoonnummers, dat ik tijd te kort kom. Vandaag bedacht ik me dat ik ook zit voor de vakantie, dus heb gewoon de afspraak met de minister van cultuur afgezegd en ben ik met de boot over de rivier gevaren. Zo, da's pas sterallure, GNA!

Inmiddels heb ik contact gelegd met alle muziekscholen en theaterinstanties die er maar zijn.
Dat heeft geleid tot het volgende:
  • Volgende week ga ik op de universiteit impro les geven.
  • De week erop ga ik een paar dagen naar basisscholen, muziekles geven.
  • De directrice van de theaterschool is zeer geinteresseerd in impro en vlg week ga ik met haar hierover babbelen.
  • Fawaka creations, met rtl4 correspondente nina Jurna denkt dat wij ( wat impro gebied) ook wel raakvlakken hebben en is geinteresseerd.
Het gaat dus goed, heel goed

Geen opmerkingen: