woensdag 9 juli 2008

fa waka?

a'e go
Dat het goed gaat.
soooooooooooo aardig die mensen!
Ik heb sinds maandag al zoveel contacten gelegd, met zoveel muziek/theatermensen gesproken.

Maandagavond zat ik bij Mixed food aan de waterkant ( zo heet de straat maar is tevens de waterkant, goeie logica hebben ze hier), zitten naast mij 4 nederlanders.
We raken in gesprek over muziek, want twee ervan zijn geluidstechnicus.
We kennen dezelfde mensen en da's dan toch weer leuk. Ger werkt voor Acda en de frunnik en is dinsdag vertrokken naar Curacao, alwaar de gehele band vertoeft.
Na een leuke nacht met deze personen word ik geintroduceerd bij hotel Torarica. Ongeveer het luxete hotel van Paramaribo. Omdat zij daar verblijven en 2 ervan al 'snachts vertrekken, mag ik de volgende dag daar ontbijten en in het zwembad. Dat is een luxe, want zwembaden hier in Suri zijn er nauwelijks. Je kan in de suri rivier plonzen, maar daar is de stroming echt gigantisch en bovendien kom je er dan lekker bruin, of meer oranje bruin uit.
Goed, ik dus de volgende dag naar het hotel. Hihi, wel spannend natuurlijk. maar gewoon doen alsof mijn neus bloed en iedereen heel leuk groeten.
Een onwijs ontbijtbuffet en een kok die een eitje voor je bakt. Joehoe daarna in de paradijselijke tuin met zwembad en braden maar. Ondertussen loopt Jurgen Raymann voorbij, plonst Bogarde in het water en bestelt La Jacque, zoals het een echte diva gehoord een heerlijke coctail.
Zo, zeg ik bon bon!!

Geen opmerkingen: